marți, 28 decembrie 2010

Pana una-alta

Am pus paturicile pe Breslo.

Nu-şi au locul pe sling.ro, nu pot sta cu ele la nesfârşit pe blog, siteul e departe de a fi gata. Pană una-alta, stau pe breslo.

Si daca nu cumva sunteti super rapizi si cititi postul asta pana m-am trezit eu bine, gasiti linkul in coloana din dreapta.

In oarecum aceeasi ordine de idei, lucrez la doua paturici noi si la... ta-na-na-na...mei-tai-urile noi si lesin :D

Prima e Flacaruie cel mic

Flamo the kid

aseara i-am pus marginea rosie si...
Flamo the kid

sa zicem doar ca am noroc ca Alex e cel cu desfacutul :)) Adică nu. Probabil galben sau potocaliu, roşu nu.

A doua e Flăcăruie tatăl :D
Flamo - the dad

Ştiu, am luat-o razna cu portocaliul ăsta dar îmi place de mor. Vă anunţ când sunt gata :)

Un comentariu:

  1. diana, sunt super paturicile :)
    iar eu abia astept "ta-na-na-na...mei-tai-urile noi si lesin :D"

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.