vineri, 2 octombrie 2009

Ne vedem în IOR

Vă invit, sâmbătă, 3 octombrie 2009, în parcul Titan, lângă fântana de 16 m, pe insula pensionarilor, la ora 11 fix să începem să ataşăm copiii la sân pentru a promova alăptarea şi a o susţine alături de alte mii de mame de pe tot globul.


De ce voi merge:

Pentru că acum doi ani jumate ieşeam din casă câte o oră, pentru că urma să i se facă foame copilului şi trebuia să mă întorc acasă.

Pentru că ieşeam dedouă, maxim 3 ori pe zi afară, din cauză că eram prea obosită după drumurile de întorcere, cu copilul în braţe şi împingând la cărucior, ocazional urcând şi 5 etaje pe jos cu copilul în braţe.

Pentru că, până nu am văzut o prietenă dragă (mulţumesc, Raluca!) alaptandu-şi fetiţa pe o bancă în parc, nu mi-a trecut prin minte că aş putea face şi eu asta.

Pentru că a avea un copil mic pe care îl alăptezi nu trebuie să însemne că eşti consemnată în casa 24 h/ zi.

Pentru că mulsul nu e o plăcere şi, pentru unii, nici măcar o opţiune.

Pentru că e păcat să oferi ketchup când ai roşiile la îndemână.

Pentru că pot şi pentru că copilul meu a fost încântat să mergem după ce i-am povestit ce se întâmplă acolo.


Evident, dacă aveţi un sling/ wrap/ mei-tai/ pouch cu care nu vă descurcaţi, vă pot oferi ajutor după ce se termină toată treaba cu alăptatul.

3 comentarii:

  1. Diana,
    Ca de obicei gasesc prea tarziu anunturile cu intalnirile. Mi-ar fi placut sa te cunosc personal si sa vezi ca mei-tai-ul meu este OK (este cel verde la care se intamplau tot felul si eu trebuia sa plec din tara la sfarsitul lui iulie, daca iti amintesti...) si sa iti multumesc pentru cat ai fost de draguta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca nu-s din B...m-as fi alaturat cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff, ce v-as fi vazut si eu in IOR - e parcul meu de baza, dar abia acum am vazut anuntul...

    Total de acord cu abordarea ta - si sa stii ca vad tot mai multe mamici alaptand in parc. E o bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.