luni, 5 octombrie 2009

Ce slinguri v-ar plăcea?

De ceva timp lucrez la nişte materiale noi, special pentru slingurile mele. Am testat deja primele ţesături, slingurile pe care le-aţi văzut la babyexpo, însă cum au venit, la fel de repede s-au dus. Cele bleo şi albastre şi-au găsit cu toatele :) căsuţele lor, au mai rămas câteva din cele roşii. Aşa că săptămâna aceasta trebuie să termin designul pentru noile ţesături. Vor fi slinguri, wrapuri şi mei-tai-uri, cum planuisem de prima dată, însă nu am apucat din cauză de nebunie de Babyexpo.

Ştiu că verdele e noul roz :), însă aş fi curioasă să ştiu ce v-ar plăcea să vedeţi în noua colecţie. Vor fi două modele noi, dungate. Aş vrea să ştiu ce culori v-ar plăcea şi dacă vă plac mai mult cele cu dungi subţiri sau mai groase.

Puteţi vota în sondajul din dreapta dacă va grăbiţi rău, m-ar bucura însă comentariile voastre cât mai detaliate.

No, dacă vă chinuie talentul şi vreţi să faceţi şi voi o variantă, aştept cu drag şi, dacă le bate pe ale mele :))), o veţi putea vedea pe câteva sute de mămici :).

21 de comentarii:

  1. Eu as face unele extrem de colorate, in dungi sau nu neaparat! Cred ca s-ar vinde extrem de bine, sunt vesele, merg si la baietei si la fetite ... mie mi-ar placea sa am asa ceva de exemplu.
    Culorile alese de tine pana recent erau cam terne. Parerea mea! hehe

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, mulţumesc de feedback. Din păcate, singurele la care am făcut eu designul sunt cele dungate, ultimele 4. Şi la alea am fost nevoita să aleg fire din ce aveau, eram în viteză cu babyexpo. Dar gata, de acum, ca am găsit pe cineva care poate face ce vreau, să vedeti nebunie de materiale :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Combinatii pe care le-as purta oricand: verde cu albastru, albastru cu portocaliu/galben, merge si verdele cu portocaliu. Daca-s asa, numai cate doua, parca benzi mai late. Daca faci si cu multe culori (respectiv toate alea de mai sus :P), dungi subtiri. Sau combinatii de subtiri si mai late (sau inguste si late, ca sa fie corect). Si pe undeva trebuie sa fie si unu cu rosu, portocaliu si galben; si niste dungi subtiri verzi, din loc in loc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' posibilitatea de a-şi imprima cine ce vrea pe material nu există? (Cam cum e cu imprimările pe tricouri.) Treaba cred c-ar presupune o culoare mată (alb, galben, vechiul-roz, etc.) peste care să imprimi ce vrea muşchiuleţul clientului. Eventual şi în poziţia dorită. Eventual şi la un preţ pe măsură.

    Zic şi eu, aşa, de pe margine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau verde:) mult de tot!!!Mie imi plac cele uni, in culori tari. Uni ca sunt mai usor de asortat:), culori tari ca sunt vesele.Sau dungate, dar dungile din aceeasi culoare, intensitate diferita.Si ar fi excelent sa aiba si un buzunar, ca noi plecam la plimbare asa, noi cu slingul, si ne trezim ba fara telefon, ba fara bani, ba ca tine copilul cheile.
    Spor la design:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac cat mai colorate, sa fie vesele. :) Foarte fain ar fi unul in dungi in culorile curcubeului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello. Mie mi-ar placea un Mei Tai cam asa: http://www.togetherbe.com/productDescriptionFreeHandMeiTai.aspx
    Imi place mult combinatia de fond negru cu floricele colorate ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi plac cele in dungi colorate mult de tot. Subscriu si eu la ideea Cristinei cu culorile curcubeului, ca sunt fan tot ce e curcubeu :). In plus mi-ar placea dungi late in nuante de la cea mai deschisa pana la cea mai inchisa (degrade) Cateva exemple aici: http://www.didymos.com/index.php?s=detailseite.php (dupa asta chiar am tanjit multa vreme...) si apropos de verde noul roz http://www.didymos.com/index.php?s=detailseite.php
    Apoi mie mai imi plac cele cu imprimeuri florale http://www.hotslings.com/baby_slings/designer_collection/sweet_pea sau reversibile (roz cu maro chiar e THE thing) http://www.hotslings.com/baby_slings/reversible_collection/reversible_pink_eye_candy sau cele cu exterior satinat si brodate (nu mai gasesc linkul...)
    Na, acuma daca m-ai provocat... Mai scriu cat vrei :)

    Si inca ceva, nu stiu daca ai vazut, dar apare in curand pouch-ul reglabil: http://www.hotslings.com/ap_splash_page

    Pupici de la doua fete cu sling verde ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare mi-e teama ca pe simtul meu artistic nu te poti baza :)) Ca eu m-am indragostit de slingul rosu cu dungi si la BE as fi plecat acasa cu cel bleu :))...
    In general prefer culorile pastelate. Nu pot sa spun ca mi-as lua un sling uni, poate ca mi se pare monoton, habar n-am!
    Imi plac mult cele cu doua fete, asta stii deja :)...
    Insa personal ma impresioneaza mai mult materialul, cat de moale si usor e, cat de mult (nu) se intinde tesatura la purtare, cum se comporta la spalat. De exemplu, nu-mi plac tesaturile care se scamoseaza, nu suport materialul ala fleece (nu ca l-ai folosi tu, da' in general)...
    M-a impresionat placut ultimul model de sling cu inel pentru ca era foarte usor si moale, mai ales pentru un bebe mic. La cei mai marisori cred ca trebuie un material putin mai rigid, ca sa tina greutatea. Dar astea-s doar impresii de ne-initiat :))
    Daca imi mai trece ceva prin minte, mai spun :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Subscriu cu tarie pentru slingurile cat mai colorate in combinatii verde-albastru sau cum sunt cele colorate de sus. La fel si ideea buzunarului.

    Apoi, mi-ar placea foarte mult, si cred ca ar fi imbratisat foarte usor si de partea purtatoare masculina, un sling din denim organic, cu cusaturi mai speciale, eventual cu aplicatii de tip patch-uri: (http://blog.mamapatch.com/wp-content/uploads/2009/03/denim01.jpg)

    Cu aplicatii, la fel, ceva aici: http://blog.mamapatch.com/wp-content/uploads/2009/05/ditte_orange01.jpg. Un sling din patch-uri ar fi nice.

    In plus, o idee pentru care se vor rascula indignati sustinatorii PETA, desi materialul este natural: un sling din piele naturala moale, la care ar adera si bikerii:P
    Lasand gluma la o parte, parca este un pic prea hard core...desi ar arata bine. Nu stiu daca nu ar aluneca materialul din inele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetele, mulţumesc pentru răspunsuri. Momentan voi face numai două modele, ambele ţesute în genul celor de la didymos (dar mai subţiri) şi şi eu visez dungi multe şi colorate bine.

    Cu buzunarul...bine, m-aţi convins, am să fac unele şi cu buzunar. Mie îmi place coada cât mai scurtă şi pitită, o rulez peste inele, deci buzunarul mi se pare chin, oricum am blugi mereu :). Dar dacă vreti voi, ce să fac? :))) O să fac şi buzunare :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Super:) Asta asa, ca sa nu mai imi para rau ca m-am miscat greu si nu am mai gasit sling albastru, nu? De abia astept sa vad noile modele!

    RăspundețiȘtergere
  13. :) cucu

    In loc de buzunar, pot sa va sugerez o agatatoare cu capsa (un snur, ca de suzeta) de care sa se poata agata (si o suzeta) chei, telefon...

    Deja stie Diana ca visam un mei-tai cu gluga, o gluga asa, ca la o bluza de trening, moale :)

    Despre culori... tema voastra de zi... nu stiu ce sa spun. Eu sunt fan pouch, doua fete, una colorata, oricat de strident, si una uni, dar nu-mi dau seama daca materialele despre care vorbeste Diana se preteaza...

    (si votez cu mov)

    RăspundețiȘtergere
  14. daca tot e orgie aici...si io vreau pouch dungat verde cu albastru :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu prefer ceva foarte colorat, eventual cu modele haotice, exemplu:
    http://picasaweb.google.com/buneasca/DropBox?authkey=Gv1sRgCN-xsfnQ4_nGMA&pli=1#5389761424536300386

    Sau rosu, portocaliu, ciclam (oh, ador ciclamul) ultimul poate avea floricele verde aprins - ai vreun puoch sling care sa se apropie de asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  16. sling cu fond uni, desenat hairstyle cu alb. desene sa fie stilizate - gen desen naiv (de copii), fanteziste sau tematice. ex; mame si copii, casutze, flori, etc..

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu mi-as dori un sling uni cu model floral pe o portiune - de exemplu pe coada slingului cu inel sau pe mijlocul pouch-ului. Ceva de genul albastru uni cu flori albe, rosii si frunze verzi. Acest model s-ar preta si la mei-tai.
    Alta varianta ar fi un fond negru cu bulinute sau dungi subtiri si distantate multicolore.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu imi doresc un Mei tai cu gluga si foarte colorat ...

    RăspundețiȘtergere
  19. pouch-ul reglabil imi pare super. eu am un marsupiu din 2 pouch-uri, numai ca le imbraci pe rand. au fermoare mari pt reglaj (care, apropo, NU incomodeaza!). pt bebii mici mi se pare fantastic (fain si pt cei mai mari, mai ales in anotimpurile reci).
    dar as vrea sa vad unul asa dintr-o singura bucata; marsupiul care se imbraca si cu care-ti poti purta bebelusul intr-o pozitie corect anatomic in acelasi timp.
    observ ca pt asa ceva "se cere", insa, un alt gen de material, unul mult mai elastic.. am eu impresia...
    dar ce stiu eu? ma pricep prea putin la materiale textile, cusaturi, etc... :)
    ah! si gluga e ok, insa buzunarul e un must!

    RăspundețiȘtergere
  20. Diana te rog sa nu publici comentariul asta, vreau doar sa-ti spun ca am o sora mai mica, termina anul asta imprimerie la Arte si te-ar putea ajuta sa faci diverse sample-uri de modele in photoshop sau alt program de design, i-am povestit de tine si o intereseaza ideea.

    Daca ti-ar prinde bine o mana de ajutor scrie-mi pe buneasca@gmail.com si va pun in contact direct.

    Mult succes in continuare!
    Ramona

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.