sâmbătă, 18 iulie 2009

Veşti bune de weekend

Prima e cu sigurantă faptul că am primit premiul juriului la concursul 'Sprijină afacerile româneşti' de pe Hotnews. Chiar dacă voturile primite - pentru care vă mulţumesc mult- nu au fost suficiente pentru a câştiga premiul publicului, au avut cu siguranţă o influenţă majoră în decizia juriului.

A doua e că mi-am luat tălpăşiţa din Bucureşti, cu insolaţie cu tot, şi am plecat la ţară, lângă munte, la aer curat şi (mai) rece. Ştiu, asta nu vă afectează direct dar trebuia să mă laud :)

Cei care mă cunosc cât de puţin, chiar şi doar virtual, de pe un forum sau altul, ştiu că urăsc să citesc. Şi nici măcar nu are legătură cu nemernicia de lectură obligatorie în şcoală, când fix în săptămâna aia trebuia să ai chef să citeşti o anumită carte sau să memorezi vreo poezie. Pur şi simplu mi s-a părut mereu că o carte e o versiune mult prea lungă a unei idei, poate două, însă că sunt alte o mie de feluri în care poţi să ajungi la acea idee şi că raportul timp pierdut/informaţie câştigată nu e unul rentabil pentru mine (şi jur că citesc foarte repede). Daar, acum vine partea a treia, m-am hotărât să citesc o carte. Cei ce mă cunosc bine ştiu ce veste e asta, trebuia să notez undeva, să scriu în jurnal, să pun pe blog :). Deci m-am apucat în sfârşit să citesc The continuum concept, deşi ştiam ideea, acum aştept să văd dacă merită timpul investit şi vă povestesc după.

Şi a treia :):
marilyn manson
see more Lol Celebs

What happens when you don't hug your kid

9 comentarii:

  1. sa-ti treaca repede insolatia!
    si esti mortala cu cititu (ne-am mai conversat noi pe tema asta), domne, cartile bune nu-s idei, sunt sentimente, daca-s idei sunt carti proaste si ai dreptate, 2 fraze ajung:D:D

    hai te pup si te mai felicit a mia oara, muah.

    RăspundețiȘtergere
  2. a, si cand ajungi totusi la atelier, fa si mie u pouch cu dungulite un piic mai mic dect asta:)))0)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanta placuta (cu fugitul de Bucuresti te inteleg foarte bine :D, oho!). Si lectura si mai placuta (io-s dependenta de citit, as face asta tot timpul; da' nu ma lasa Alla :) ).

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari pentru premiu :-) sunt convinsa ca il meritai si chiar mult mai mult....
    apropos de The Continuum Concept...sa-nteleg ca ai cartea...si banuiesc ca nu se gaseste la noi, nu? vroiam sa ma apuc si eu de ea (cand m-o lasa copchila mea :) ) si ma gandeam sa intreb daca se gaseste pe la noi sau doar sa o comand de afara...
    have fun si te invidiez pentru munte si aer curat si rece ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nah, si eu care tocmai acum m-am trezit sa fac comanda de pouch :) (ti-am trimis ieri un mail). Nu-i nimic. Astept sa te intorci din vacanta.
    Spor la citit. Engleza mea nu mi-a permis decat s-o frunzaresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Si relaxare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Degeţico, sentimente să fie, dar ce treabă am eu cu ale lor? Am zounds acasă, atât de multe că uneori nu apuc să le observ/trăiesc pe toate. Eu zic că-mi sunt suficiente :)

    Ralu', saru'mâna, fuse şi se duse :(((

    Dana, cartea e luată de la editura OKIAN, e în engleză şi cu greu mă ţin s-o termin :|. Chestii faine înuntru dar destul de prost structurate pentru sufletul meu matematician, plus scrisă cam greoi...Oricum, dau verdictul pe blog după ce termin.

    Madi, primit mail, rezolvăm.

    Sideris, mulţumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci:D
    Am venit direct de la hotnews cu felicitarile in dinti!
    Bravo! Felicitari!
    Ai pus o piatra (oficiala:D) de temelie la capitolul "despre cum sa ne crestem copiii in mod natural". Daca macar o persoana a inteles ca e firesc sa ne purtam copiii (sa-i alaptam, sa-i mangaiem) etc si e foarte bine. Dupa voturi as zice ca mult mai multe au inteles asta!
    BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  9. Păpădie
    Deci :D îţi mulţumesc mult mult.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.