luni, 19 septembrie 2011

Mici schimbari. Ce v-ar placea?

De fiecare data cand ma simt coplesita, incerc sa fac o pauza. Si sa privesc un pic 'din afara'. De multe ori imi iese, de (si mai) multe ori, nu. Insa nu, nu e totul pierdut, mai am o arma secreta: sa ma apuc de cu totul altceva.

Da, a o sutapatruzecisisasea activitate inceputa e cea cu cele mai rapide rezultate vizibile si datatoare de energie. Pentru celelalte osutapatruzecisicinci de activitati dinaintea ei ale caror rezultate se vad numai in timp. Instant gratification, cum ar zice altii.


Si iaca ajung si unde voiam, la marea intrebare: v-ar placea sa facem chestii impreuna? Nu stiu, niste hainute simple, chestii simpatice si mici, poate o paturica, ceva simpatic pentru casa... Nu, nu ma puneti sa scriu despre cum sa faci slinguri sau orice altceva legat de purtat pentru ca, vedeti voi, dupa prima mie oricum si-au pierdut tot farmecul. Poate ceva mai devreme, insa oricum e irelevant momentan.

Revenind. Ma gandeam la toate mailurile pe care le-am primit legate de masini de cusut, de exemplu. Sau de materiale. Sau de paturici. Si ma gandesc ca e o idee buna, insa mi-ar placea sa stiu de la voi. Si daca da, e buna, ce anume v-ar incanta cel mai mult?

9 comentarii:

  1. pe mine deja m ai ajutat cu masina de cusut, deci , de la mine, ai un da, interesant! problema ar putea fi ca nu multa lume se incumeta sa si ia masina de cusut si sa mai si coasa la ea. sau nu?

    I'm feeling crafty too, ma duc in garaj sa vopsesc ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-ar placea, nu stiu cum m-as potrivi cu timpul si cu doua maini stangi...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee super! Mie mi-ar placea sa invat sa fac o paturica, o geanta sau un rucsacel!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu daca se pupa in totalite cu subiectul. mie mi-ar placea (nu sa fac eu, ci tu) un purtator pentru doi copii in acelasi timp. cine o sa inventeze asta, mare om va fi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-ar surade o paturica mica mica (40 x 30 cm de ex), pe care s-o molfaie piticul in patut cand se chinuie sa adoarma, cu multe etichete cusute pe toate marginile: unele mari, cum sunt cele de la Ikea, pe care gandacul le studiaza minute in sir, altele mici...
    Dar eu sunt nedormita de muuult timp, probabil bat campii...

    RăspundețiȘtergere
  6. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    da da da da da da da!!!
    acum stai sa inteleg: tu vorbesti despre tutoriale sau de altceva?
    ca eu sunt si pentru a ne intalni si invata unele de la altele (ma rog, noi de la tine :D ), in cadrul unor ateliere.
    deci da, pretty please, apuca-te de a osutapatruzecisisasea chestie, promit solemn sa fiu acolo, activ :D
    mai ales ca mi-am luat masina acu ceva luni si abia daca am reusit sa fac vreo doua chestii. proiectul tau m-ar incuraja si motiva.
    votez si eu hainute simple, paturici si chestii pentru casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu vreau sa invat sa imi fac ruscace. Mici ...mari...sa incapa, frate in ele si sa reziste! :D
    Asta e pohta ce o pohtesc! :P
    Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu de cind mi-am luat masina am facut genti,haine pt fete,haine pt mine,cirpe pt bucatarie si altele. Acum vreau sa imi iau un piciorus special si sa fac esarfe pt fete pt ca vine toamna,vreau sa ii fac o haina lui sofia si altele. Acum sint pe facut genti. Asa ca eu sint deschisa si vreau sa invat sau sa dau mai departe ce stiu eu. Andreea vasilescu

    RăspundețiȘtergere
  9. salut,
    eu sunt incepatoare in ale patchwork-ului + quilting-ului, da' imi plac la nebunie. Am un baietel de 5 luni si m-am apucat de cusut (la masina) acuma 3 luni din dorinta de a face paturici pentru bebe. Inca sunt la stadiul in care sunt super fascinata de paturici... apropo, ale tale sunt bestiale... si vreau sa invat cat mai multe trucuri legate de asta. Ideea ta cu tutorialele mi se pare super faina. Abia astet!

    Adina Pascalau (Cluj)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.