marți, 14 iunie 2011

Ca sa ne auzim mai bine

Imi place mult sa primesc comentarii. Imi place sa stiu ca nu vorbesc singura. Imi place mult sa 'aud' ce aveti de spus. Dar, recunosc, nu-mi place in mod deosebit sa raspund la comentarii intr-un alt comentariu.

O data pentru ca asta presupune ca, daca asteptati un raspuns, sa tot dati refresh sau sa va abonati la comentarii. Si poate nu va intereseaza chiar tot ce se mai comenteaza.

Inca o data pentru ca trebuie sa raspund ca pe forumuri.

Si inca o data pentru ca, de cele mai multe ori, citesc comentariile pe mail si asta inseamna sa intru iar pe blog si sa raspund acolo.

Si, recunosc, de cand cu mutarea si cu reorganizarea prioritatilor, timpul alocat netului s-a scurtat considerabil.



Asa ca astazi vreau sa va propun ceva: sa nu mai fiti no reply blogger. Adica atunci cand cineva va citeste un comentariu, sa poata da reply la mailul cu pricina si raspunsul sa ajunga direct pe mailul vostru. Simplu, nu?

Ce trebuie sa faceti:
  • intrati in tabloul de bord sau la profilul vostru si alegeti, de sub poza voastra, Editati profilul
  • verificati sa fie bifat, la sectiunea confidentialitate (prima) 1) permite accesul la profilul meu; 2) afiseaza adresa mea de e-mail
  • la sectiunea identitatea (urmatoarea) verificati sa aveti o adresa de mail introdusa. Acesta adresa de mail nu trebuie neaparat sa fie cea cu care va logati la contul de blogger, e doar adresa la care veti putea primi mailuri.
  • salvati schimbarile inainte de a parasi pagina.

Si gata, puteti primi raspuns la comentariile voastre direct pe mail. Si viata mea va fi mult mai usoara. Mu-ha-ha! :))




P.S. Inca mai aveti cateva ore bune pentru o sansa la o acadea :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.