duminică, 18 aprilie 2010

Ziua 7: Blogosfera

Nu vă pot spune cât de bine îmi prinde ziua 7. Adică ultima.

Ziceam că dacă se întâmplă un număr rotund, să zicem 100 de folowers pe blog sau 200 de facebook, dau de băut/purtat şi azi. La întâmplare.
Sincer, mai bine fără :). Am o mahmureală cruntă după 6 zile de festivus, care a început de fapt prin ziua 4 (după câteva nopţi petrecute cu păturici, în loc de sub păturici) şi care azi aproape m-a răpus.

Şi diseară trebuie să mă apuc de numărat şi împărţit, lucru care îmi da şi mai multe dureri de cap, care este.

A fost un Festivus plin ochi şi foarte foarte plăcut, cu siguranţă mai facem, dar chiar am nevoie de anul ăla de pauză :))

Diseară vă povestesc tot, ce şi la cine a ajuns (deşi mai bine verificaţi luni dimineaţă, nu garantez ora la care apuc sa postez).


Semnat: diana care nu a rezistat la propriul Festivus şi s-a dus să se culce înainte să plece musafirii.

10 comentarii:

  1. Te cred ca esti epuizata, dar a fost frumos, tare frumos! Sa mai faci...dupa ce-ti revii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Neatzaaa!!!
    Intr-adevar a fost foarte frumos!
    A fost frumos si ca am participat, ne-am mai antrenat una-alta, am mai auzit si alte mamici.
    Va pupam pe toti!

    Cristina & Teo

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana pt noi a fost frumos si distractiv dar ma gandesc ce epuizant trebuie sa fi fost pt tine si greu de decis...nu as vrea sa fiu in pielea ta azi :)) Asteptam cu nerabdare rezultatul

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi asteptam rezultatul cu nerabdare :)
    Si mai ales astept poze si povesti de la intalnire. Multi pupici si o zi insorita va dorim la toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Odihneste-te, ca noi nu plecam nicaieri. :) O duminica magique!

    RăspundețiȘtergere
  6. noh, uite ca veni si ziua a 7-a, am tot citit si rascitit si eu inca nu m-am dumirit (probabil pe cat as fi vrut) ce-i cu festivus asta
    atat ca suna fain si ca e concurs (deci m-am bagat :) ), dar tot nu-i vad itele.
    asa ca la mine minte incetosata si himerica inteligenta - se trage, probabil, ca n-am postit in ziua a 3-a si a 5-a, deci abia astept si eu sa ma luminez

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara.
    A venit si ultima zi. sper ca vom afla in curand daca ne-am norocit sau ba. multumim dianei care a dus greutzul si de acum va duce greul. si pe noi doua ana maria si miruna ne-a ajuns festivalul si maine trebuie sa mergem la spital la alt festival ... ce o fi ...

    draga diana sper ca te-ai inarmat cu tarie si stii sa respiri profund dupa fiecare zi de concurs si la fiecare castigator sau la EL CASTIGATOR. m-ai convins si imi fac si eu in curand blog sa imortalizez evolutia bebelinei-tusitoare-saracutza-mea-iubita.

    te pupam din iasi si sa auzim de bine.
    pa pa

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ideea cu Festivus, foarte placuta si simpatica pentru noi mamicile cititoarele si scriitoarele, dar ff obositoare pentru tine.
    nu-i bai ca te duci sa dormi, o meriti din plin, dupa atatea "dezdrabalari" :))
    p.s. as fi vrut sa vin la party-ul de mamici in Herastrau, dar nu am fost pe aici. next time i'm in

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim pentru antrenarea in "jocurile" de la Super Festivus! Asteptam cu nerabdare 10 aprilie 2011 pentru urmatorul!
    Happy Pauza!
    Eliza

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.